A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Либохорівський заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області

Стратегія розвитку закладу освіти.

Дата: 24.01.2024 13:59
Кількість переглядів: 407

СХВАЛЕНО

                                                                                            педагогічною радою

                                                                                           Либохорівського ЗЗСО І-ІІ ступенів

                                                                                            Протокол № 6  

від 31 жовтня  2022 року

 

 

 

 

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ

Либохорівського

закладу загальної середньої освіти

І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

 

Створення Стратегії розвитку Либохорівського ЗЗСО І-ІІ ступенів Славської селищної ради Стрийського району Львівської області на 2022-2025 роки зумовлено якісним оновленням змісту освіти, яку  необхідно привести  у відповідність із європейськими стандартами, потребами сучасного життя, запитами суспільства щодо надання якісних освітніх послуг. За основу взято    пріоритетні напрями розвитку освіти, визначені  Стратегією розвитку Славської ТГ на 2022-2025 роки, а саме: реалізація Державних стандартів освіти у сформованих сучасних ключових і предметних компетентностях здобувачів освіти, оптимальна інтеграція, диференціація, індивідуалізація навчання, повне методичне забезпечення учасників освітнього процесу, запровадження особистісно орієнтованих технологій навчання, пошук і підтримка обдарованої молоді, формування високого рівня інформаційної культури кожного члена суспільства, якісна підготовка підростаючого покоління до життя.

Стратегія розвитку закладу освіти скеровує педагогів до реалізації ціннісних пріоритетів особистості, спрямована на задоволення освітніх потреб здобувачів освіти, створення освітнього середовища, у якому б реалізувалася сучасна модель випускника -  особистості, готової реалізувати в житті компетенції, отримані в закладі освіти.

Стратегія розвитку Либохорівського ЗЗСО спрямована в площину цінностей особистісного розвитку, варіативності й відкритості освітньої системи закладу, зумовлює модернізацію чинників, які впливають на якість освітнього процесу, змісту освіти, форм і методів навчання й виховання, внутрішнього та зовнішнього моніторингів якості знань здобувачів освіти та якості надання педагогами освітніх послуг, прийнятті управлінських рішень.

Сильні сторони Либохорівського ЗЗСО:

  • Відкритість адміністрації до спілкування з усіма учасниками освітнього процесу;
  • Бажання педагогів підвищувати власний професійний рівень;
  • Надання пріоритетності національно-патріотичному вихованню дітей та учнів.

Слабкі сторони Либохорівського ЗЗСО:

  • Несформоване учнівське самоврядування;
  • Незадовільний стан зовнішнього та внутрішнього благоустрою закладу освіти;
  • Незадовільний рівень матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу: відсутність окремого комп’ютерного класу, мультимедійного обладнання у 5-9 класах, обладнання для практичних і лабораторних робіт з хімії, біології, фізики, географії, трудового навчання, для психологічних занять, застаріла комп’ютерна техніка, недостатнє забезпечення спортивним інвентарем;
  • Недостатнє облаштування ресурсної кімнати;
  • Відсутність кабінету психолога;
  • Недостатня співпраця з батьками.

 Можливості Либохорівського ЗЗСО:

  • Тісна співпраця з КУ «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр»;
  • Налагоджена комунікація педагогів з колегами, які працюють в інших закладах освіти громади;
  •  Cпівпраця з органами місцевого самоврядування.

Ризики (загрози) для Либохорівського ЗЗСО:

  • Дефіцит спеціалістів з інформатики, математики, музичного мистецтва;
  • Зменшення кількості учнів;
  • Виклики, пов’язані з поширенням пандемії COVID-19;
  • Виклики, пов’язані з упровадженням воєнного стану в Україні.

Либохорівський ЗЗСО І-ІІ ступенів у своїй діяльності працює над реалізацією законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту», Державного стандарту початкової освіти, Державного стандарту базової середньої освіти, Базового компонента дошкільної освіти, Концепцією державної мовної політики, Концепцією нової української школи та інших нормативних документів у галузі освіти.

Заклад освіти реалізуватиме чотири напрями внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти :

1) освітнє середовище;

2) система оцінювання освітньої діяльності учнів;

3) діяльність педагогічних працівників;

4) управлінські процеси.

 

Відповідно до Закону України «Про освіту» Либохорівський ЗЗСО забезпечує освіту на таких ступенях:

  • дошкільна освіта (дошкільні групи дітей 5-річного віку);
  • початкова освіта (1-4 класи);
  • основна школа (5-9 класи).

Педагогічний колектив ЗЗСО працює над реалізацією педагогічної теми «Використання педагогами сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти». Мета виховної роботи в ЗЗСО – формування національно-свідомої, творчої особистості, адаптованої до життя і діяльності в сучасному інформаційному суспільстві, розвиток у неї природних здібностей, критичного  мислення, почуття відповідальності та позитивного світосприйняття.

У Либохорівському ЗЗСО діють 5 творчих груп педагогів:

  • Вчителів початкових класів і вихователів дошкільної групи;
  • Вчителів гуманітарних дисциплін;
  • Вчителів природничо-математичних дисциплін;
  • Класних керівників;
  • Педагогів, які  здійснюють супровід дітей та учнів з особливими освітніми потребами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Місія, візія, цінності, принципи діяльності Либохорівського ЗЗСО

Місія закладу освіти – забезпечити умови для всебічного розвитку, виховання та соціалізації особистості, готової до ефективної взаємодії в конкурентоспроможному середовищі та здатної реалізувати власний потенціал.

Візія закладу освіти – перетворити існуюче освітнє середовище на освітній простір активності, всебічного пізнання, творчості та успішної самореалізації майбутнього громадянина України.

Цінності закладу освіти: особистісний розвиток, довіра, свобода, гідність, толерантність.

Основний принцип педагогіч­ного процесу закладу — цілеспрямована взаємодія дорослих і дітей, що виступає джерелом розвитку й задоволення вищих потреб дитини, умовою її можливої реалізації, навчальним середовищем, у якому індивід самостверджується й самореалізується.

Діяльність закладу освіти  базується на принципах гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських і релігійних організацій та об’єднань, взаємозв’язку розумового, морального, фізичного й естетичного виховання, органічного поєднання загальнолюдських духовних цінностей із національною історією і культурою, науковості, розвивального характеру навчання та його індивідуалізації, та передбачає:

1. Розвиток різноманітних форм співпраці й партнерства , установлення довіри між учасниками педагогічної діяльності.

2. Науковість та ефективність освітнього процесу на основі сучасних педагогічних досягнень.

3. Демократизм і гуманізм освітнього процесу.

4. Збереження, передача, віднов­лення й розвиток української національної культури та культури народів світу засобами освіти.

5. Раціональність та доцільність вибору форм і засобів освіти й виховання для задоволення духовних запитів дитини, її пізнавальних та інтелектуальних можли­востей, інтересів.

6. Забезпечення фізичного розвитку дитини, збереження її життя і здоров’я.

7. Створення чіткої інноваційної системи гуманітарної освіти.

8. Творчий пошук резервів і джерел вдосконалення роботи школи.

9. Етичність стосунків усіх учасників освітнього процесу.

 

 

 

 

ІІ. Мета, цілі, завдання розвитку Либохорівського ЗЗСО

Мета розвитку закладу освіти – створення сучасного освітнього середовища, яке забезпечує всебічний розвиток, навчання, виховання, виявлення здібностей, соціалізації особистості, яка здатна до цивілізованої взаємодії з людьми, природою, має прагнення до самовдосконалення і здобуття освіти упродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності, громадянської активності, дбайливого ставлення до родини, країни і довкілля, спрямування своєї діяльності на користь іншим людям та формування компетентностей, визначених Законом України «Про освіту» та державними стандартами.

Загальна мета діяльності закладу - реалізація Державних стандартів у галузі освіти, створення умов для підвищення рівня розвитку кожної дитини, її самореалізації; здійснення ефективної підготовки випускників до майбутнього життя. Кожен здобувач освіти під час освітнього процесу повинен отримати знання та компетентності, які знадобляться йому в самостійному дорослому житті.

Завдання розвитку закладу - реалізація ціннісних пріоритетів особистості, створення розвивального середо­вища, у якому б реалізувалася модель випускника, задоволення освітніх потреб не тільки обдарованої молоді, а й звичайних учнів, де всі стануть успішними в житті, здатними до інтеграції з європейським співтовариством. Завдання колективу – підтримувати і розвивати потенціал кожної дитини, вчити учнів здобувати мудрість, яка набувається завдяки розвитку самосвідомості і самовихованості,  критично ставитися до отриманої інформації, узгоджувати свої інтереси з інтересами інших, прагнення досягати спільності з людьми і приносити їм користь.

В загальному все це сприятиме навчанню учнів вміти, розуміти, аналізувати, тобто мислити, а навчання буде максимально наближеним до умов сучасного життя.

Основними стратегічними завданнями розвитку закладу на 2022 – 2025 роки є:

1. Формування багатомірного освітнього простору для здобувачів освіти, орієнтованого на співпрацю та партнерство, академічну свободу для всебічного розвитку особистості як найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей.

2. Забезпечення якості надання освітніх послуг на дошкільному, початковому, базовому  рівнях освіти.

3. Формування цінностей і необхідних для самореалізації здобувачів освіти компетентностей.

4. Гуманістична спрямованість педагогічного процесу, повага до особистості учасників освітнього процесу.

5. Надання освітніх послуг через форми здобуття освіти згідно з чинним законодавством (очна, дистанційна, змішаний формат, індивідуальна (педагогічний патронаж)).

6. Виховання відповідальних громадян-патріотів, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям, громадськості, суспільства.

7. Розвиток творчої ініціативи та академічної свободи педагогів в пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності для надання якісних освітніх послуг.

8. Розвиток у здобувачів освіти пізнавальних інтересів і здібностей, потреби глибокого і творчого оволодіння знаннями, навчання самостійного набуття знань, прагнення постійно знайомитися з найновішими досягненнями науки і техніки.

9. Прищеплення здобувачам освіти шанобливого ставлення до культури, звичаїв, традицій українського народу.

10. Вибір оптимальної системи способів навчання і виховання із врахуванням вікових та індивідуальних рис характеру кожної дитини.

11. Створення умов для надання освітніх послуг особам з особливими освітніми потребами ( інклюзивне, індивідуальне навчання).

12. Виховання свідомого ставлення до всіх видів діяльності і людських відносин на основі самостійності та творчої активності здобувачів освіти.

13. Збереження та зміцнення морального та фізичного здоров’я учасників освітнього процесу.

14. Підвищення професійного рівня кадрового по­тенціалу згідно з Положенням про атестацію та сертифікацію педагогічних працівників.

15. Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладу освіти через висвітлення роботи на власному вебсайті.

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Пріоритетні напрямки та заходи з розвитку Либохорівського ЗЗСО

Стратегія розвитку Либохорівського ЗЗСО розроблена на 3 роки і включає в себе такі аспекти:

  • Управлінський;
  • Методичний;
  • Виховний;
  • Психолого-педагогічний;
  • Модель випускника;
  • Фінансово-господарський

Стратегія розвитку закладу є комплексом методичних, виховних, психолого-педагогічних, матеріально-технічних та управлінських проєктів із визначенням шляхів їх реалізації. У ній максимально враховані потреби учасників освітнього процесу.

Проєкти, з яких складається Стратегія розвитку закладу, допоможуть вирішити такі завдання:

– організація освітньої роботи в закладі відповідно до вимог нового Закону України «Про освіту», підтримка здібних та обдарованих дітей;

– створення комфортних та безпечних умов для проведення освітнього процесу, які забезпечують збереження фізичного та психічного здоров’я здобувачів освіти, попередження всіх видів насильства, булінгу, дезадаптації;

– відстеження якості знань та надання освітніх послуг;

– професійний розвиток педагогічних кадрів;

– забезпечення, оптимізація та покращення матеріально-технічної бази;

– забезпечення прозорості та інформаційної відкритості роботи закладу.

Основними результатами Стратегії розвитку школи будуть удосконалення й модернізація сучасного освітнього середовища закладу, системні позитивні зміни, підвищення якості надання освітніх послуг, покращення матеріально-технічного забезпечення освітнього процесу. Стратегія розвитку закладу дасть можливість виробити пріоритетні напрями діяльності школи на найближчі роки.

 

 

 

УПРАВЛІНСЬКИЙ АСПЕКТ

Мета управлінської діяльності: координація дій усіх учасників освітнього процесу, створення умов для їх продуктивної творчої діяльності.

Основні завдання:

1. Управління якістю освіти на основі інноваційних технологій та освітнього моніторингу.

2. Забезпечення відповідної підготовки педагогів, здатних якісно надавати освітні послуги здобувачам освіти.

3. Виконання завдань розвитку, спрямованих на самореалізацію особистості.

4. Створення умов для продуктивної творчої діяльності, участі у фахових конкурсах та проходження сертифікації педагогів.

Шляхи реалізації:

1. Впровадження в практику роботи школи інноваційних технологій.

2. Створення сприятливого мікроклімату серед учасників освітнього процесу для успішної реалізації їх творчого потенціалу.

3. Забезпечення виконання замовлень педагогічних працівників щодо підвищення їх фахового рівня через заняття самоосвітою.

4. Підтримка ініціативи кожного учасника освітнього процесу в його самореалізації.

5. Розкриття творчого потенціалу учасників освітнього процесу.

6. Стимулювання творчості учасників освітнього процесу.

Організаційно-педагогічну модель управлінської діяльності складають:

• загальні збори;

• педагогічна рада;

• атестаційна комісія;

• учнівське самоуправління.

 

Механізм управлінської діяльності включає: діагностику, керування освітньою діяльністю, моніторинг.

Річне планування здійснюється з використанням перспективного планування. План будується на основі підготовки інформаційної довідки про діяльність закладу протягом навчального року.

При складанні плану використовується структурування, постановка мети, визначення завдань, прогнозування результатів, складання алгоритму дій на кожному етапі. План підлягає експертизі в кінці року.

З метою демократизації контролю в управлінській діяльності передбачається залучення до нього працівників всіх ланок закладу, робота педагогів в режимі академічної свободи.

Проєкт

«УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ»

Мета проєкту:

  • Створення атмосфери спільної відповідальності за результати освітньої діяльності з боку всіх учасників освітнього процесу;
  • здійснення систематичного планування, моніторингу та аналізу діяльності закладу освіти; 
  • організація взаємодії всіх учасників освітнього процесу.

№ з/п

Шляхи реалізації

Термін реалізації

Виконавці

1

Створити злагоджену систему управління, забезпечити систематичну контрольно-аналітичну діяльність  відповідно до сучасних вимог

2022-2025

Адміністрація

2

Проводити щорічне самооцінювання діяльності закладу освіти, на основі його результатів здійснювати планування роботи на наступний навчальний рік

2022-2025

Заступник директора з НВР,  робоча група

3

Залучати педагогів до спільного з адміністрацією планування діяльності, до розробки стратегічних документів

2022-2025

Адміністрація

4

Організувати щорічний моніторинг якості роботи педагогічних працівників

2022-2025

Адміністрація

5

Заохочувати педагогів до участі у конкурсах професійної майстерності, здійснення інноваційної діяльності

2022-2025

Адміністрація

6

Проводити семінари з обміну досвідом щодо впровадження інноваційних технологій

2022-2025

Адміністрація

7

Співпрацювати з соціальними службами, закладами вищої та професійно-технічної освіти

2022-2025

Заступник директора з НВР

8

Активно залучати батьків до участі у виховних, творчих, спортивних заходах, організації екскурсій, поїздок

2022-2025

Педагоги

9

Відстежувати наступність між дошкіллям та школою

2022-2025

Адміністрація

 

Очікувані результати:

1. Ефективне управління закладом на основі проектно-цільового методу;

2. Організація та забезпечення оптимальних, стабільних умов для освітнього процесу;

3. Об’єднання зусиль педагогічного колективу  для якісного надання освітніх послуг, спільного вирішення освітніх викликів, упровадження в практику сучасних підходів щодо формування ключових компетентностей здобувачів освіти;

4. Відкритість школи до нововведень в умовах динамічного розвитку освіти;

5. Запровадження інноваційної діяльності в роботі педагогів, адміністрації.

 

Проєкт

«ЄДИНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР»

Мета проєкту: інформаційне забезпечення доступу до якісної освіти, що сприятиме наближенню рівня навчання в школі до європейських і світових стандартів, творчим пошукам учителів та розвитку здібностей учнів.

№ з/п

Шляхи реалізації проекту

Термін реалізації

Виконавці

1

Організувати доступ учнів школи та педагогічних працівників до інтернет- ресурсів

2022-2025

Адміністрація

2

Створити умови для навчання працівників школи нових комп’ютерних технологій

2022-2025

Адміністрація

3

Удосконалювати шкільний сайт і роботу з ним

2022-2025

Учитель інформатики

4

Впроваджувати дистанційну освіту

2022-2025

Адміністрація, педагогічні працівники

5

Оснащувати класні кімнати інтерактивним устаткуванням

2022-2025

Адміністрація

6

Запровадити електронні журнали

2023

Адміністрація

7

Запровадити електронний документообіг

2023

Адміністрація

 

Очікувані результати:

-створення комп’ютерної інфраструктури освітнього закладу;

-об’єднання вчителів різних спеціальностей для реалізації Стратегії розвитку школи;

-створення матеріально-технічної та науково-методичної бази даних;

-оновлення наповнюваності шкільного сайту;

-практичне засвоєння, а в подальшому застосування педагогами та здобувачами освіти ІКТ в освітньому процесі.

 

МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ

Мета методичної роботи закладу: створення комфортних умов для професійного зростання та розкриття творчого потенціалу кожного педагогічного працівника, скерування професійної майстерності вчителя на виявлення, навчання та розвиток здібностей дитини.

Основні завдання:

1. Створення атмосфери творчого пошуку оригінальних нестандартних рішень педагогічних проблем.

2. Формування в педагогів готовності до проходження сертифікації та впровадження сучасних інноваційних технологій.

3. Формування прагнення до оволодіння педагогікою співпраці та співтворчості на принципах особистісно орієнтованих методик надання освітніх послуг.

4. Розвиток здібностей та обдарувань  учнів за допомогою професійного  керівництва з боку педагогічного колективу.

Шляхи реалізації:

1.Постійний моніторинг рівня професійної компетентності, якості надання освітніх послуг.

2.Створення моделей методичної роботи з групами педагогів різного рівня професіоналізму.

3. Удосконалення особистого досвіду на основі кращих досягнень науки і практики викладання.

4. Участь у конкурсах педагогічної майстерності на різних рівнях.

5. Участь учнів у предметних олімпіадах, творчих конкурсах, фестивалях.

Проєкт

«ПРОФЕСІЙНА МАЙСТЕРНІСТЬ ПЕДАГОГІВ»

Мета проєкту: забезпечення сприятливих та комфортних умов для  професійної самореалізації педагогічних працівників, підвищення їх компетентності з психології та інклюзивної освіти,  утвердження їхнього високого соціального статусу в громаді шляхом злагодженої організаційно-педагогічної, методичної роботи, створення атмосфери спільної відповідальності за результати освітньої діяльності з боку всіх учасників освітнього процесу.

 

Шляхи реалізації проєкту

Термін реалізації

Виконавці

1

За результатами діяльності (наслідки сертифікації, атестації, участі у конкурсах професійної майстерності,  призові місця учнів у ІІ, ІІІ етапах Всеукраїнських учнівських олімпіад, у спортивних змаганнях, фестивалях тощо представляти педпрацівників до нагородження грамотами, відповідними заохочувальними преміями

2024-2025

Адміністрація школи

2

Забезпечувати умови для своєчасного підвищення кваліфікації та професійного зростання в міжатестаційний період

2022-2025

Адміністрація школи

3

Забезпечувати умови для участі педагогів у конкурсах професійної майстерності, сертифікації, здійснення інноваційної діяльності

2022-2025

Адміністрація школи

4

Сприяти оволодінню педагогами інформаційними технологіями

2022-2025

Адміністрація

5

Поповнювати інформаційний банк інноваційних педагогічних технологій

2022-2025

Заступник директора з НВР

6

Забезпечити педагогів сучасною науково-методичною літературою та інформаційно-комп’ютерними ресурсами для оптимізації умов самоосвітньої діяльності педагогічних працівників школи

До 2025 року

Адміністрація школи

7

Проводити навчальні семінари, круглі столи, майстер - класи,  педпрактики, тижні педагогічної майстерності, інтегровані дні, методичні декади, презентації творчих напрацювань, педради-дискусії

2023-2025

Адміністрація школи

8

Реалізувати нові підходи щодо форм та методів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу

2022-2025

Адміністрація школи

9

Організувати роботу творчих груп

2022-2025

Адміністрація школи

10

Організувати участь вчителів, які атестуються, в предметних семінарах на рівні громади

2022-2025 н.р.

Заступник директора з НВР

11

Проводити семінари, засідання педагогічних рад на теми вдосконалення професійного рівня педагогів

2022-2025 н.р.

Заступник директора з НВР

       

 

Очікувані результати:

  • підвищення методичної культури педагогів;
  • підвищення професійного рівня педагогічних працівників;
  • моральне і матеріальне стимулювання професійної діяльності педагогів;
  • підвищення престижу педагогічної професії в громаді та утвердження соціального статусу вчителя.

 

ВИХОВНИЙ АСПЕКТ

Мета виховної роботи: сприяння в розвитку пізнавальної творчої активності особистості; розвиток природних здібностей, уяви і продуктивного мислення з гуманістичним світосприйняттям і почуттям відповідальності за долю України, її народу; виховання естетичних смаків; ведення здорового способу життя.

Основні завдання:

1. Виховувати  почуття любові до Батьківщини і свого народу як основи духовного розвитку особистості, шанобливе ставлення до історичних пам’яток, діячів історії та культури, учасників національно-визвольних рухів різних епох, в тому числі пов’язаних з історією рідного краю, формувати навички вільного володіння державною мовою.

2. Формувати основи наукового світогляду, пізнавальної активності і культури розумової праці, виробляти уміння самостійно здобувати знання, застосовувати їх у своїй практичній діяльності.

3.Сприяти формуванню навичок самоврядування, соціальної активності і відповідальності в процесі практичної громадської діяльності, правової культури,  активної протидії випадкам порушення законів.

4. Готувати  випускників до свідомого вибору професії.

5. Залучати школярів до активної екологічної діяльності, формувати основи естетичної культури, гармонійний розвиток духовного, фізичного та психічного здоров’я.

6.Розвивати культуру здорового способу життя.

Шляхи реалізації

1.Організація роботи класних керівників та вчителів-предметників.

2. Створення безпечного толерантного середовища шляхом удосконалення соціального захисту учнів, у тому числі дітей пільгових категорій та дітей з особливими освітніми потребами;

3. Здійснення соціально-педагогічного супроводу дітей-сиріт, дітей під опікою, дітей, які знаходяться в складних умовах проживання, дітей з неповних та малозабезпечених сімей, дітей з інвалідністю, дітей, які проживають в сім’ях групи ризику, дітей з багатодітних сімей,  з сімей учасників АТО/ООС.

4. Сприяння особистісному зростанню школярів; спрямування виховної роботи на прищеплення здорового способу життя та зміцнення моральності.

5. Створення оптимальних умов для виявлення, розвитку й реалізації потенційних можливостей обдарованих та здібних дітей у всіх напрямах: інтелектуальному, творчому, спортивному, естетичному.

6. Організація демократичного правового простору та позитивного мікроклімату в закладі освіти через систему роботи психологічної служби, стимулювання внутрішньої і зовнішньої активності учнів, їх посильної участі у справах учнівського колективу.

7. Впровадження активних форм виховної роботи шляхом застосування інноваційних методів та прийомів.

Проєкт

«НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ

ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ»

Мета проекту: забезпечення у молодого покоління розвинутої патріотичної свідомості і відповідальності, почуття вірності, любові до Батьківщини, поваги до національних, історичних, культурних і духовних цінностей українського народу, його історико-культурного надбання і традицій, державної мови та державних символів України, турботи про спільне благо, природу, збереження та шанування національної пам’яті, формування активної громадянської позиції.

№ з/п

Шляхи реалізації

Термін реалізації

Виконавці

1

Проводити заходи, спрямовані на формування в учнівської молоді поваги до Конституції України, законів держави Україна

2022-2025

Класні керівники, вчитель історії

2

Поновлювати кутки національної символіки у класних кімнатах, шкільному коридорі

2022-2025

Класні керівники. Педагог-організатор

3

Відзначати національні свята та пам’ятні дні українського народу

2022-2025

Класні керівники, педагог-організатор

4

Підвищувати рівень знань про видатних особистостей українського державотворення, визначних українських учених, військових, спортсменів, підприємців, провідних діячів культури, мистецтв, духовних провідників українського народу, відзначати ювілейні дати, пов’язані з їх життям і творчістю

2022-2025

Класні керівники, вчитель історії,  педагог-організатор

5

Організовувати діяльність гуртка національно-патріотичного спрямування «Джура», залучати учнів до національно-патріотичної гри “ Джура”(“ Сокіл”)

2022-2025

Заступник директора з НВР,  вчитель історії, вчителі фізичної культури

6

Проводити зустрічі з учасниками російсько- української війни

2022-2025

Педагог-організатор

7

Проводити:

 - екскурсії та подорожі рідним краєм;

- екскурсії у музеї області;

- зустрічі з поетами та письменниками рідного краю.

2022-2025

Класні керівники

8

Збирати матеріал до написання історії  села Либохори, публікувати його на офіційному вебсайті закладу освіти

2022-2025

Вчитель історії,  класний  керівник Яблонська М.М.

9

Проводити:

-конкурси малюнків, стіннівок,

- конкурси тематичних композицій;

-фестивалі української пісні;

-фестиваль колядок;

- гаївки.

Організувати вертеп

2022-2025

Педагог-організатор

10

Брати участь у конкурсах “ Сурми звитяги”

2022-2025

Педагог-організатор

 

Очікувані результати:

-сформована національна свідомість у школярів, розуміння належності до рідної землі, народу;

-визнання дітьми духовної єдності поколінь та спільної духовної спадщини;

-почуття патріотизму, відданості в служінні Україні;

-сформована соціально активна особистість на основі таких соціальних умінь як готовність взяти на себе відповідальність, здатність до співпраці в громадянському суспільстві, здатність до самостійного життєвого вибору на основі гуманістичних цінностей.

 

Проєкт

«ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ»

Мета проєкту: формування екологічної культури учнів на базі екологічних знань, навичок безпечної поведінки в природному та техногенному середовищі, формування ціннісного ставлення до природи, до навколишнього середовища, дбайливого ставлення до природних ресурсів Стрийщини, Львівщини, України, планети в цілому.

№ з/п

Шляхи реалізації

Термін реалізації

Виконавці

1

Включати в річні плани роботи школи, виховні плани класних керівників питання про екологічну освіту та виховання екологічної культури підростаючого покоління

2022-2025

Заступник директора з НВР, класні керівники, вчителі предметів природничого циклу

2

Систематичне проведення з учнями екологічних акцій

2022-2025

Класні керівники

3

Проводити щорічну весняну акцію «Посади дерево», приурочену Всеукраїнському Дню довкілля

2022-2025

Класні керівники, вчитель трудового навчання

4

Організувати шкільні конкурси дитячих малюнків «Природа очима дітей», «Мій рідний край» (до  Дня охорони навколишнього середовища)

2022-2025

Класні керівники, вчитель образотворчого мистецтва

5

Залучати учнів до участі у Всеукраїнських науково-освітніх заходах:

-конкурсі «Мій рідний край — моя земля»;

 -конкурсі «Парки — легені міст і сіл»;

«День довкілля», акції «День землі»; інтерактивному природничому конкурсі «Колосок»;

-тижні біології й екології;

-Місячник благоустрою та екологічних знань;

-Всеукраїнській природоохоронній акції «Птах року»

2022-2025

Заступник директора з НВР, класні керівники, вчителі предметів природничого та технологічного циклу

6

Поновлювати існуючі та виготовляти нові тематичні стенди, альбоми на екологічну тематику

2022-2025

Класні керівники, вчитель біології

7

Проводити екскурсії в заповідні місця Львівщини

2022-2025

Класні керівники, вчителі географії, біології

Очікувані результати:

- формування соціальних компетентностей;

- поступова зміна поглядів на побут і навколишнє середовище;

 - підвищення інтересу до екологічних проблем;

- сформована модель поведінки у конкретних життєвих ситуаціях;

- набуті екологічні знання і навики будуть формувати досвід і вміння приймати рішення, усвідомлюючи їхні наслідки для довкілля і людства загалом.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Мета: формування особистості через шкільне та сімейне виховання з урахуванням:

• індивідуальних особливостей;

• здібностей;

• умінь та навичок.

 

Основні завдання:

1. Створення:

– ситуації творчості для всіх учасників освітнього процесу;

– умов для соціальної самореалізації учасників освітнього процесу;

– умов для позитивної адаптації учнів до навчання у школі.

2. Посилення впливу шкільного та сімейного виховання на формування:

• стійкої мотивації до здобуття освіти;

• високої духовної культури;

• моральних переконань;

• трудового виховання дітей.

3. Забезпечення якісного психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу.

4. Практичне забезпечення корекційно-розвивальної роботи:

• діагностики особистісного розвитку;

• ціннісних орієнтацій;

• соціального статусу;

• виявлення вад і проблем соціального розвитку дитини.

5. Орієнтація на соціально-психологічну профілактику негативних явищ в освітньому середовищі, профілактику девіантної поведінки, булінгу.

 

Шляхи реалізації:

1 . Психолого-педагогічна діагностика з виявлення у дітей:

• здібностей;

• схильностей;

• потреб;

• відстеження динаміки і розвитку обдарованих та здібних учнів; дітей, які потребують особливої педагогічної уваги.

 

2. Консультації та навчання батьків, проведення батьківських всеобучів.

3. Створення сприятливого психологічного клімату у всіх структурних підрозділах освітнього процесу.

4. Морально-культурний особистий досвід учасників освітнього процесу.

 

Проєкт

«УСПІШНА АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ТА П’ЯТИКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ»

Мета проєкту: створення сприятливого розвивального середовища в період адаптації першокласників і п’ятикласників; формування в учнів 1 класу і 5 класу  характеристик психологічно здорової особистості:

- прийняття себе, своїх позитивних якостей і недоліків;

- пізнання власної цінності й унікальності, своїх здібностей і можливостей;

- прийняття інших людей, пізнання цінності і неповторності кожної людини;

- добре розвинутої рефлексії, уміння розпізнавати свої емоційні стани, мотиви поведінки;

- стресостійкість, уміння знаходити власні ресурси в скрутному становищі.

 

№ з/п

Шляхи реалізації

Термін реалізації

Виконавці

1

Проводити психолого-педагогічну діагностику, спрямовану на визначення

- психологічної готовності дитини до навчання у школі, мотивації до навчання (1 клас);

-рівня шкільної тривожності (1 клас, 5 клас)

-типу темпераменту (5 клас)

- рівня адаптованості до нових умов навчання, самооцінки учнів (5 клас)

- міжособистісних стосунків у класному колективі (5 клас)

2022-2025

Практичний психолог

2

Проводити психолого-педагогічну діагностику, спрямованої на виявлення групи школярів, що зазнають труднощі в шкільному навчанні, спілкуванні з педагогами і однолітками (1 клас, 5 клас)

2022-2025

Практичний психолог

3

  Організовувати групову розвиваючу роботу з дітьми, що спрямована на підвищення рівня їх шкільної готовності, соціально-психологічної адаптації в новій системі взаємин, розвиток упевненості,  згуртованості, подолання тривожності і страхів, стресостійкості (1 клас, 5 клас)

2022-2025

Практичний психолог

4

Проводити  консультативну та просвітницьку роботу з учителями першого і п'ятого  класів щодо організації освітнього процесу в класах з урахуванням результатів діагностики

2022-2025

Практичний психолог

5

Проводити  консультативну та просвітницьку роботу з батьками учнів 1 класу і 5 класу щодо ознайомлення дорослих з основними завданнями і труднощами періоду адаптації, методикою спілкування і допомоги учням.

2022-2025

Практичний психолог

6

Організовувати психологічні заходи з учнями 1 класу, 5 класу з метою профілактики дезадаптації школярів

2022-2025

Практичний психолог

 

Проєкт

«ЗАКЛАД ОСВІТИ – ВІЛЬНЕ ВІД НАСИЛЬСТВА СЕРЕДОВИЩЕ»

Мета проєкту: координування зусиль педагогів, батьків та громадськості для попередження насильства і булінгу, протиправних дій та вчинків серед учнів школи; організація профілактичної роботи щодо торгівлі людьми на основі глибокого вивчення причин і умов, які сприяють скоєнню учнями правопорушень; продовження роботи психологічної служби в частині надання соціально-психолого-педагогічної допомоги школярам та їхнім батькам, захисту прав та інтересів неповнолітніх.

№ з/п

Шляхи реалізації

Термін реалізації

Виконавці

1

Створити банк діагностичного інструментарію для визначення рівня напруги, тривожності в учнівських колективах, акцентуацій характеру та емоційних станів учнів

2022-2025

Практичний психолог

2

Діагностувати рівень напруги, тривожності в учнівських колективах:

 –проводити спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;

– проводити анкетування учасників освітнього процесу;

–проводити соціометричні дослідження в класних колективах, діагностики емоційних станів, рівня тривоги та депресії, акцентуацій характеру учнів.

2022-2025

Практичний психолог

3

Обговорювати питання протидії булінгу на класних батьківських зборах

2022-2025

Класні керівники

4

Проводити засідання творчої групи класних керівників на тему «Протидія булінгу в учнівському колективі»

2022-2025

Заступник директора з НВР

5

Розробити план заходів з протидії булінгу, порядок реагування на доведені випадки булінгу, порядок реагування на випадки правопорушень або скоєння злочину, пам’ятку «Маркери булінгу»

2022-2025

Заступник директора з НВР

6

Виробити психологічні рекомендації «Як допомогти дітям упоратися з булінгом?», «Як уникнути цькування?»

2022-2025

Практичний психолог

7

Контролювати стан попередження випадків булінгу

2022-2025

Директор

8

Провести круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

2023

Заступник директора з НВР

 

Проводити зустрічі з офіцерами громади, спеціалістами зі служби у справах дітей з питань профілактики правопорушень школярів, торгівлі людьми/дітьми, захисту їхніх прав

2022-2025

Заступник директора з НВР

9

Створювати морально безпечний освітній простір, формувати позитивний мікроклімат та толерантну міжособистісну взаємодію шляхом проведення годин спілкування, тренінгових занять

2022-2025

Класні керівники, практичний психолог

10

Проводити заходи в рамках Всеукраїнського тижня протидії булінгу, Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства», Тижня безпечного Інтернету,  Тижня права, в тому числі випускати  листівки, колажі, бюлетені антибулінгового спрямування

2022-2025

Практичний психолог, класні керівники

11

Надавати консультації учасникам освітнього процесу

2022-2025

Практичний психолог

12

Провести тренінг для батьків «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті?»

2022-2025

Практичний психолог

 

Очікувані результати:

· створення системи виховної та профілактичної роботи в школі;

· допомога здобувачам освіти і їхнім батькам у захисті своїх прав та інтересів;

· навченість дітей знаходити вихід із кризових ситуацій та захищати себе від усіх видів насильства, в тому числі булінгу;

· створення безпечного толерантного середовища

 

Проєкт

«ПІДТРИМКА ДИТИНИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ»

Мета проєкту - забезпечення рівного доступу до отримання освітніх послуг, організація освітнього простору для досягнення успіхів дітей з особливими освітніми потребами, незалежно від їх індивідуальних особливостей, стану здоров’я, психічних і фізичних якостей; надання освітніх послуг та соціалізація дітей з особливими освітніми потребами, кваліфікована педагогічна допомога їх батькам.

№ з/п

Шляхи реалізації

Термін реалізації

Виконавці

1

Формувати та поповнювати нормативно-правову, психолого-медико-соціальну базу для організації інклюзивного навчання та індивідуальної форми навчання (педагогічного патронажу), її коригування. Затверджувати  накази з організації інклюзивного та індивідуальної форми навчання здобувачів освіти

2022-2025

Адміністрація

2

Формувати банк даних про дітей з особливими освітніми потребами

2022-2025

Заступник директора

3

Адаптувати та модифікувати зміст освітніх програм з урахуванням індивідуальних можливостей

2022-2025

Вчителі-предметники

4

Організувати курсову перепідготовку вчителів щодо роботи з дітьми та учнями з ООП

2022-2025

Заступник директора

5

Консультувати учасників освітнього процесу – вчителів, класних керівників, спеціалістів,  батьків дітей з ООП з питань співпраці, взаємодії, надання підтримки.

2022-2025

Заступник директора

6

Проводити просвітницьку роботу з педагогами, батьками щодо діяльності в інклюзивних класах, групах, особливостей розвитку, навчання та поведінки дітей з ООП

2022-2025

Учасники команд психолого-педагогічного супроводу

7

Контролювати й аналізувати результати діяльності учнів з ООП з інклюзивної освіти та педагогічного патронажу

2022-2025

Адміністрація

8

Обладнати кутки безпеки, ресурсну кімнату відповідно до вимог

2023-2024

Директор, асистенти вчителя

9

Обладнати кабінет психолога відповідно до вимог

2024

Директор, практичний психолог

10

Забезпечити заклад необхідним обладнанням для створення «безбарʼєрного» середовища: наочними посібниками,  підручниками відповідно до освітніх труднощів дітей, обладнанням для проведення корекційно-розвиткових та індивідуальних занять

 

2024

Директор

11

Проводити засідання команд психолого-педагогічного супроводу

2022-2025

Заступник директор

12

Розробляти індивідуальні освітні маршрути (індивідуальні навчальні плани, індивідуальні програми розвитку),  реалізувати їх

2022-2025

Команди психолого-педагогічного супроводу

13

Проводити корекційно-розвивальну роботу з дітьми та учнями з ООП

2022-2025

Фахівці з надання корекційних занять (послуг), практичний психолог

14

Організовувати психолого-педагогічні тренінги та семінари для педагогів та асистентів педагога

2022-2025

Заступник директор

15

Співпрацювати з КУ «Сколівський інклюзивно-ресурсний центр»

2022-2025

Команди психолого-педагогічного супроводу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОДЕЛЬ ВИПУСКНИКА

Моделлю випускника є громадянин держави, патріот, який:

– має активну позицію щодо реалізації ідеалів і цінностей України, прагне змінити на краще своє життя і життя своєї країни;

– є особистістю, якій притаманні демократична громадянська культура, усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її громадянською відповідальністю;

– уміє грамотно сприймати й аналізувати проблеми суспільства, бути конкурентоспроможним на ринку праці, впевнено приймати сучасні реалії ринкових відносин, використовувати свої знання на практиці;

– уміє критично мислити;

– здатний до самоосвіти і саморозвитку;

– відповідальний, уміє використовувати набуті компетенції для творчого розв’язання проблеми;

– уміє опрацьовувати різноманітну інформацію.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКИЙ АСПЕКТ

Фінансово-господарська діяльність закладу здійснюється на основі коштів Державного та місцевого бюджетів, що надходять у розмірі, передбаченому нормативами фінансування закладу для забезпечення належних умов його життєдіяльності.

Джерелами позабюджетного фінансування закладу є добровільна благодійна допомога батьків та спонсорів.

Проєкт

«БЛАГОУСТРІЙ ШКОЛИ ТА ПРИШКІЛЬНИХ ТЕРИТОРІЙ»

№ з/п

Шляхи реалізації

Термін реалізації

Виконавці

1

Поточний ремонт закладу освіти.

2022

Директор, класні керівники 1-9 класів, технічний персонал

2

Поточний ремонт закладу освіти. Капітальний ремонт класної кімнати 5 класу Нової української школи. Заміна світильників на світлодіодні в класних кімнатах 5 класу, 6 класу. Упорядкування підвальних приміщень в корпусі №1. Заміна комп’ютерної техніки в комп

2023

Директор, класні керівники 5-6 класів, технічний персонал

3

Поточний ремонт закладу освіти. Капітальний ремонт класних кімнат 7 класу, 8 класу. Заміна світильників на світлодіодні в класних кімнатах 7 класу, 8 класу. Ремонт огорожі по периметру пришкільної території корпусу №1. Встановлення дровітні на пришкільній території корпусу №1. Окультурення пришкільних територій корпусів №№1-2: розширення клумб, посадка дерев і кущів, створення зон відпочинку. Заміна меблів у класній кімнаті 2 класу. Закупівля мультимедійного комплекту для приміщення дошкільної групи.

2024

Директор, класні керівники 1-9 класів, вихователі, технічний персонал

4

Поточний ремонт закладу освіти. Капітальний ремонт класних кімнат 5 класу, 9 класу. Заміна світильників на світлодіодні в класних кімнатах 5 класу, 9 класу. Заливка відмостки будівлі школи (корпус №1). Окультурення пришкільних територій корпусів №№1-2: розширення клумб, посадка дерев і кущів, створення зон відпочинку. Заміна меблів у приміщенні дошкільної групи. Закупівля дитячих іграшок для дошкільників.

2025

Директор, класні керівники 1-9 класів, вихователі, технічний персонал

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень